Οι υποψηφιοι για την προεδρια της ΝΔ

Με το ελληνικο εκλογικο συστημα, ο προεδρος ενος απο τα μεγαλα κομματα ειναι αυτοματα υποψηφιος πρωθυπουργος. Ετσι ενδιαφερει καθε πολιτη ποιος εκλεγεται σε αυτο το αξιωμα. Σε λιγες μερες εχουμε την εκλογη προεδρου στην ΝΔ.

Σχετικα με τις ικανοτητες και ακαδημαϊκες εμπειριες των δυο κύριων υποψηφιων (ο εθνικιστης, παλαιολαϊκιστης κ. Ψωμιαδης μου ειναι αδιαφορος επειδη ευτυχως δεν εχει ελπιδα να κερδισει) η δημοσια πληροφορια που εχουμε δεν επαρκει για καποια ιδιαιτερα βαθια αναλυση. Οι σπουδες του Αντωνη Σαμαρα ειναι μαλλον ικανοποιητικες, προπτυχιακο στο Αμχερστ και ΜΒΑ στο Χαρβαρντ. Αυτο σημαινει παραμονη στις ΗΠΑ για τουλαχιστον 4 χρονια, κατι που προκαλει την απορια πως και δεν οδηγησε σε πιο διεθνοποιημενο ή δυτικο τροπο σκεψης. Η δε Ντορα Μπακογιαννη πηγε στην Γερμανικη Σχολη Αθηνων και μετα Γ.Σ.Παρισιου, σπουδασε πολιτικες επιστημες στο Μοναχο και εχει καποιες σπουδες (ο τιτλος δεν κατονομαζεται περιεργως!) στο τμημα Δημοσιου Δικαιου της Νομικης Αθηνων. Κατα τεκμηριο λιγοτερο δυνατες σπουδες απο τον ΑΣ, αλλα πιο μακροχρονια παραμονη σε χωρες της πολιτισμενης Δυσης και σε τρυφεροτερη ηλικια. Το αποτελεσμα ειναι μου φαινεται μια πιο ευρωπαϊκη και ανοιχτη θεαση των πραγματων.

Περισσοτερες πληροφοριες εχουμε για τις αποψεις των υποψηφιων, προσφατα δε ειδα ενα ενδιαφερον ερωτηματολογιο που τους τεθηκε εδω.

Οι ερωτησεις δεν ειναι ισως επαρκως προσεγμενες αλλα και παλι προκυπτουν καποια πραγματα. Συνοψιζω τα ενδιαφεροντα αποτελεσματα σε εναν πινακα (υ.π. σημαινει υπο πρϋποθεσεις).

—————————————-Μ————- Σ
η ΝΔ ανηκει στην: ———————κεντροδεξια—-κεντροδεξια
εκλογη υποψηφιων βουλευτων απο βαση —–ναι———-δεν ξερω
συνεργασια με ΠΑΣΟΚ ή ΛΑΟΣ ————–οχι———–οχι
εκλογικο συστημα α λα γερμανικα ———–ναι ———δεν ξερω
αρση μονιμοτητας δ.υ. ——————–οχι ——– δεν ξερω

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ
Τουρκια στην ΕΕ————————–ναι ———- ναι
ομοσπονδιακη Ευρωπη ——————- ναι———–ναι

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
θετικες διακρισεις για μειονοτητες———— ναι————- δεν ξερω (μαλλον οχι?)
συμφωνο συμβιωσης ομοφυλων ————- ναι ————-οχι
ιθαγενεια σε μεταναστες Β γενιας————- ναι————- ναι

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
αναπτυξη μεσω
α) περιστολης δαπανων/τονωση ανταγωνιστικοτητας
ή β) αυξησης δαπανων, υποδομων ——————άλλο———–άλλο
ανοιγμα κλειστων επαγγελματων ——————-ναι ————ναι, οχι ολα
τερμα ο λιγνιτης, αυξηση ΑΠΕ ακομα και με κοστος? —- ναι ———— ναι – περιπου
φορολογια: ενιαιο, προοδευτικο ή διττο συστημα—— δεν ξερω———διττο, υ.π.
κεφαλαιοποιητικο συστημα στην ασφαλιση———– ναι ————- ναι
ελαχιστο εγγυημενο εισοδημα ———————– ναι————–ναι, υ.π.

Οι υποψηφιοι μοιαζουν αρκετα στις απαντησεις τους, ακομα και σε αυτα που το κομμα τους δεν συμφωνει στην πραξη. Για παραδειγμα, αν θελουν ιθαγενεια για μεταναστες, κεφαλαιοποιητικο στην ασφαλιση, ανοιγμα κλειστων επαγγελματων, γιατι δεν τα εφηρμοσαν σε 5,5 χρονια? Και ειλικρινα θελουν εγκαταλειψη του λιγνιτη με καθε κοστος? Εχουν ιδεα τι σημαινει αυτο?

Στις λιγες διαφορες που εχουν ομως οι υποψηφιοι, ο Αντωνης Σαμαρας επιβεβαιωνει την αποψη αρκετων αρθρογραφων αλλα και την εντυπωση που εχει δωσει με δημοσιες δηλωσεις του (βλεπε κατω) που τον φερνουν πιο συντηρητικο, λιγοτερο ανεκτικο στην διαφορετικοτητα, λιγοτερο φιλικο σε μεταναστες και ομοφυλοφιλους, πιο εχθρικο στην ελευθερη αγορα, πιο φιλικο στις συντεχνιες.

Σε ολα αυτα ενας φιλος της δυτικης φιλελευθερης δημοκρατιας θα δυσκολευτει να συμφωνησει με τον ΑΣ. Σε συνδυασμο με την πολιτικη πρακτικη του ως υπουργου Εξωτερικων αλλα και τις προσφατες δηλωσεις του, ειναι δυσκολο να δει κανεις πως θα βοηθησει ο ΑΣ την πορεια της Ελλαδας προς μια κανονικη ευρωπαϊκη χωρα, με πολιτικη σταθεροτητα, πολιτισμενο δημοσιο διαλογο υψηλου επιπεδου, χωρις εθνικα συμπλεγματα, συμφιλιωμενη με τους γειτονες και τους κατοικους της (οποιασδηποτε φυλης και ομαδας) και ελευθερια αυτοπραγματωσης (οικονομικης, κοινωνικης) για ολους.

Κατι τελευταιο που πρεπει να σκεφτουν οι ψηφοφοροι της ΝΔ ειναι οτι ο πρωθυπουργος εκλεγεται απο ολη την χωρα, οχι μονο την ΝΔ. Ενας προεδρος της ΝΔ κοντα στον σκληρο παλιο πυρηνα του κομματος, μπορει να ικανοποιησει προσωρινα τους θερμοαιμους, αλλα θα δυσκολευτει πολυ να πεισει τον μεσο Ελληνα οτι ειναι αξιος να κυβερνησει…

ΥΓ Ειμαι σιγουρος οτι τα σχολια θα ειναι σε καλο (οχι μικροπολιτικο, οχι υβριστικο) επιπεδο οποτε περιττευει να ζητησω να εχουμε κοσμια συζητηση. Αν εχετε ομως περισσοτερα στοιχεια (τεκμηριωμενα) για τους υποψηφιους, ειναι ευπροσδεκτα.

Αππενδιξ:

Περι ΑΣ:
1)
Δηλωσεις ΑΣ κατα της “παγκοσμιοποιησης” και του κοσμοπολιτισμου στο συνεδριο ΝΔ

καποιοι εχουν βαλθει, και ειναι παρα πολλοι αυτοι, στην Ευρωπη και παντου, να αποδομησουν τα εθνη

2) ΑΣ υπερ των μικρων επιχειρησεων (αρα κατα των μεγαλων?)

Μιλάω για τους μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες, τους ελεύθερους επαγγελματίες, τους αγρότες μας, τους εργαζόμενους που θέλουν να σταδιοδρομήσουν, τους νέους που έχουν όνειρα. Όλους αυτούς πρέπει να υπερασπιστούμε. Αυτούς πρέπει να βάλουμε μπροστά, για να ανασάνει η κοινωνία, για να αποκατασταθεί η κοινωνική δικαιοσύνη, για να απελευθερωθεί η δημιουργικότητα όλων των Ελλήνων.

3) ΑΣ εναντιον συνθετης ονομασιας για την ΠΓΔΜ και υπερ διαλυσης της χωρας (?)

4) Ο ΑΣ δηλωνει σημερα οτι “τιμα το δακρυ του εθναρχη”. Πριν 15 χρονια ομως τα ελεγε λιγο διαφορετικα . Ο Κωνσταντινος Καραμανλης δηλωνε τοτε: “όσο θα είναι Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο Σαμαράς δεν θα διαβεί το κατώφλι του προεδρικού μεγάρου”

5) ΑΣ υπερ των αθροων προσληψεων στο Δημοσιο μεσω STAGE και κατα της καταργησης του μετρου

Ο ελληνικός λαός θα κρίνει την απίστευτη εκδικητικότητα που δείχνει η κυβέρνηση απέναντι σε χιλιάδες νέα παιδιά. Ευθύνη της Ν.Δ., για την οποία και προσωπικά δεσμεύομαι, είναι να προσφέρει στους απολυόμενους την απαραίτητη νομική υποστήριξη

6) ΑΣ σχετικα με τις νεανικες του ενασχολησεις

όταν ήμασταν νέα παιδιά και αφισοκολλούσαμε στα πανεπιστήμια, φτιάχναμε οργανώσεις της ΔΑΠ, συγκρουστήκαμε με άλλους νεολαίους τις δύσκολες εκείνες εποχές

Δεν παυω να εκπλησσομαι που μερικοι θεωρουν πλεονεκτημα την συμμετοχη σε κομματικες οργανωσεις, αφισοκολληση και γενικη βρωμα σε πανεπιστημιακους χωρους και το ξυλοκοπημα των αντιπαλων.

Περι ΝΜ:

1) Ο Θεσσαλονικης Ανθιμος προτρεπει το ποιμνιο σε χειροκροτημα υπερ ΝΜ (τι να πω, ευτυχως δεν θα εχουμε στεψη του νεου προεδρου απο εκπροσωπους της Εκκλησιας)

2) Σε ομιλια της ΝΜ

– Περί συνδικαλιστικών αγώνων:
“Να χτίσουμε μαζί ένα κόμμα σύγχρονο, δυνατό, αξιόπιστο.
Ένα κόμμα που θα δίνει μάχες και θα κερδίζει το ΠΑΣΟΚ παντού.
Με τη ΔΑΠ στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ
Με τη ΔΑΚΕ στα συνδικάτα και στους χώρους δουλειάς
Με την κοινωνία στις μάχες της αυτοδιοίκησης.
Η μοίρα της παράταξης μας είναι να κερδίζει.
Ο προορισμός της Νέας Δημοκρατίας είναι να πρωταγωνιστεί.”

– Περί stage:
“Οι πολίτες τους βλέπουν και ήδη απογοητεύονται.
Η μέρα που το ΠΑΣΟΚ θα κληθεί να πληρώσει τον προεκλογικό του λαϊκισμό είναι κοντά!
Το πάρτυ τελειώνει κύριοι του ΠΑΣΟΚ!
Εμείς θα είμαστε εκεί! Θα είμαστε έτοιμοι! Θα μας βρίσκουν μπροστά τους!
Θα είμαστε δίπλα σε όσους πληρώνουν το ρεβανσισμό και την μισαλλοδοξία του ΠΑΣΟΚ.
Τα παιδία των stage, στους συμβασιούχους, τα στελέχη μας σε όλη την Ελλάδα.
Όχι να σέρνεται, όχι να ακολουθεί.”

37 thoughts on “Οι υποψηφιοι για την προεδρια της ΝΔ”

  1. SG,
    με την επιφύλαξη ενός πολίτη που δεν ψηφιζει αύριο, άρα μάλλον μπλέκεται σε ξένο αχυρώνα, διατυπώνω τις ακόλουθες σκέψεις:
    α. Έχεις δίκιο σε πολλά απ’ όσα λες για τον ΑΣ. Για μένα ο μεγαλύτερος φόβος είναι ενδεχομένως ένας νέος “εθνικος απομονωτισμός”, που θα κοστίσει στη χώρα μας.
    β. Η εκτίμησή σου όμως είναι προφανώς μονομερής. Παραβλέπεις πολλά “ζητήματα” στην υποψηφιότητα της ΝΜ, και κυρίως αυτό της οικογενειοκρατίας, που πραγματικά πιστεύω ότι νοθεύει τη δημοκρατία μας. Η οικογένεια της ΝΜ είναι από τα χειρότερα δείγματα αυτού του παλαιοπολιτικού μοντέλου.
    γ. Για να μην έχεις καμία αμφιβολία για τη σύμπνοια ΑΣ και ΝΜ σε κάποια από τα θέματα που θίγεις μόνον για τον ΑΣ, σε παραπέμπω σε ορισμένα αποσπάσματα της χθεσινοβραδινής μόλις ομιλίας της ΝΜ:

    – Περί συνδικαλιστικών αγώνων:
    “Να χτίσουμε μαζί ένα κόμμα σύγχρονο, δυνατό, αξιόπιστο.
    Ένα κόμμα που θα δίνει μάχες και θα κερδίζει το ΠΑΣΟΚ παντού.
    Με τη ΔΑΠ στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ
    Με τη ΔΑΚΕ στα συνδικάτα και στους χώρους δουλειάς
    Με την κοινωνία στις μάχες της αυτοδιοίκησης.
    Η μοίρα της παράταξης μας είναι να κερδίζει.
    Ο προορισμός της Νέας Δημοκρατίας είναι να πρωταγωνιστεί.”

    – Περί stage:
    “Οι πολίτες τους βλέπουν και ήδη απογοητεύονται.
    Η μέρα που το ΠΑΣΟΚ θα κληθεί να πληρώσει τον προεκλογικό του λαϊκισμό είναι κοντά!
    Το πάρτυ τελειώνει κύριοι του ΠΑΣΟΚ!
    Εμείς θα είμαστε εκεί! Θα είμαστε έτοιμοι! Θα μας βρίσκουν μπροστά τους!
    Θα είμαστε δίπλα σε όσους πληρώνουν το ρεβανσισμό και την μισαλλοδοξία του ΠΑΣΟΚ.
    Τα παιδία των stage, στους συμβασιούχους, τα στελέχη μας σε όλη την Ελλάδα.
    Όχι να σέρνεται, όχι να ακολουθεί.”

    Και μία κατακλείδα: μη ψάχνεις για φιλελευθερισμό στη ΝΔ. Ούτως ή άλλως, όπως γνωρίζεις, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η ΝΔ ανήκει στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, και όχι στους Φιλελεύθερους.

    ΥΓ: Το ΟΑΚΚΕ (Οργάνωση για την Ανασυγκρότητση του ΚΚΕ) προτρέπει τις τελευταίες μέρες, με αφίσες του στο κέντρο της Αθήνας, υπέρ της ΝΜ, με το επιχείρημα ότι ο ΑΣ είναι “ρωσόφιλος”… Όλοι παίρνουν θέση με διάφορα επιχείρηματα.

    Reply
  2. Και ένα ακόμη περί Σκοπίων του Σαμαρά, μάλλον υπέρ της διάλυσης.

    ΣΓ, καταλαβαίνω την σκέψη σου και την συμμερίζονται ασφαλώς και άλλοι. Πράγματι ο Σαμαράς δεν θα έπαιζε σαν επιλογή για μένα. Αλλά και της Ντόρας είναι πολλά και ασυγχώρητα τα κρίματα, εν οις η Ζήμενς είναι η κορυφή του παγόβουνου.

    Ας τους φωτίση ο Θεός εκεί στην ΝΔ. Τον έχουν ανάγκη.

    Reply
  3. Οι σπουδες δεν αποτελουν το καλυτερο κριτηριο για αξιολογησεις εναν πολιτικο. Ειναι γνωστο οτι στο Αμχερστ και στο Χαρβαρντ μπορει να φοιτησουν και ατομα με μεσο και κατω του μεσου ορου δεικτη ευφυιας,αρκει να εχει καποιος τις καταλληλες συστασεις.Η ταξη των αποφοιτων του 1970 ειχε και αλλες μετριοτητες οπως και αυτη του Μ.Λιαπη.
    Αυτο ομως που θα ηθελα να επισημανω, ειναι να μας αποκαλυψει ο Α.Σαμαρας, μια και ειναι τοσο πατριωτης ,που υπηρετησε τον Ελληνικο Στρατο,γιατι απο οσο θυμαμαι ο Αβερωφ ειχε κανει το 1979 ενα νομο ειδικα γιαυτον ωστε να αποφυγει την στρατευση.Μετα την αποκαλυψη του σκανδαλου και κατοπιν ερωτησεως του Αλευρα στην βουλη ο Αβερωφ κατηργησε τον νομο.

    Reply
  4. Νομίζω ότι η ΝΔ ξεκίνησε με Καραμανλή και μάλλον τελείωσε με Καραμανλή. Όταν κυβερνάς πεντέμιση χρόνια (κι άλλα τόσα πριν αντιπολίτευση) και δεν μπορείς να αναδείξεις ούτε ένα δυο σοβαρά στελέχη για να διεκδικήσουν αργότερα την αρχηγία, τότε έχεις υποσκάψει το μέλλον του κόμματός σου. Ειδικά τώρα που οι δύο δελφίνοι δεν είναι απλώς κακές περιπτώσεις, αλλά αλληλομισούνται κιόλας. Δεν μπορώ να φανταστώ πως ο ηττημένος αυτής της εκλογής θα συνυπάρξει με τον νικητή. Λογικά ή θα αδρανοποιηθεί (αδιανόητο για την οικογένεια Μητσοτάκη) ή θα αναζητήσει την τύχη του αλλού..

    Reply
  5. Λεκτορατιε ενδιαφεροντα αυτα περι ΝΜ. Γενικα ο,τι στοιχεια εχετε δωστε τα να τα βαλω.

    Τωρα η οικογενειοκρατια δεν καταλαβαινω πως μπορει να ειναι αντικειμενικο επιχειρημα. Κρινω την αξια, οχι τους γονεις καποιου. ΟΚ, προσωπικα δεν μου αρεσει να εχουμε ολο τις ιδιες οικογενειες σε ανωτερες πολιτικες θεσεις, αλλα αυτο ειναι επιχειρημα για αλλαγη του συστηματος, οχι ομως κατα ενος συγκεκριμενου ατομου.

    Παρεπιμπτοντως, προφανως και γω σε ξενο αχυρωνα μπλεκομαι, αλλα νομιζω ολοι εχουμε καποιο ενδιαφερον στην υποθεση, μια εθνικιστικη απομονωτικη ΝΔ μπορει να σημανει προβληματα για ολους μας.

    Θαναση για δωσε κανα λινκ περι Ζημενς. Αποσο ξερω δεν εχει υπαρξει συγκεκριμενη καταγγελια ή οχι?

    Κρις
    αποφοιτοι του 1970, που εννοεις, στο Αμχερστ? Γενικα δεν ειναι κανενα απιστευτο πανεπιστημιο, αλλα ειναι καλο και μετραω και την παραμονη στις ΗΠΑ σαν κατι θετικο που λιγοι Ελληνες εχουν ζησει.
    Το 1979 ο Αβερωφ εκανε ειδικο νομο για τον Σαμαρα? Μα πως ηταν τοσο connected ο Σαμαρας το 79?

    Θεοδωρε
    οι αρχηγοι συχνα εχουν κινητρα να υποσκαπτουν τα ικανα στελεχη, οχι να τα αναδεικνυουν.
    Το ενδεχομενο διαλυσης ειναι μαλλον απιθανο. Με τον υπαρχοντα εκλογικο νομο, ειναι λιγο πολυ αυτοκτονια να εγκαταλειψεις ενα μεγαλο κομμα οπως εμαθε ο ιδιος ο ΑΣ με αρκετο πονο.

    Reply
    • Κρινω την αξια, οχι τους γονεις καποιου

      Ακριβώς όμως αυτό δεν επιτρέπει η οικογενειοκρατία, δηλ. να κριθεί η αξία! Αναρριχάται κανείς στην πολιτική πυραμίδα μόνον – ή κυρίως – λόγω ονόματος, και όχι “κατ’ αξίαν”. Και φυσικά τούτο αποτελεί επιχείρημα κατά συγκεκριμένου ατόμου, όταν το εν λόγω άτομο δεν έχει να επιδείξει στο δημόσιο βίο του τίποτε άλλο από μία “εκλεκτική συγγένεια”. Ας μη ξεχνάμε μάλιστα πώς εισήλθε η ΝΜ στην πολιτική ζωή: ως Διευθύντρια του Γραφείου του Πρωθυπουργού!
      Για τη Ζήμενς όλα αναφέρονται σε επίσημες καταθέσεις, και όχι απλώς σε ανεπίσημες καταγγελίες. Υπάρχουν στο φάκελο της σχετικής δικογραφίας, αρκεί να ρίξεις μια ματιά εδώ.
      Σε τελική ανάλυση, συμφωνώ απολύτως με Θεόδωρο. Ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά αν ο Καραμανλής Β΄ είχε προωθήσει γρηγορότερα ικανούς ανθρώπους στην κορύφη, όπως λ.χ. τον Χατζηδάκη.

      Reply
      • λεκτορατιε το οτι καποιου του ανοιξε μια πορτα λογω ονοματος, ειναι αδικο αλλα οχι καθοριστικο. Αν περασε την πορτα με αξιοπρεπεια και μετα εκανε καλη δουλεια, τι μας νοιαζουν τα υπολοιπα?

        Περι Ζημενς, δεν βλεπω να στοιχιοθετουνται πληρως συγκεκριμενες παρανομιες (το οτι συναντηθηκε με καποιον ή του ζητησε μια χαρη η ΝΜ δεν ειναι παρανομο). Κατα τα αλλα η αποψη μου ειναι ξεκαθαρη, οποιος παρανομησε στην υποθεση της Ζημενς πρεπει να τιμωηρθει οπως προβλεπει ο νομος.

        Περι Χατζηδακη επισης συμφωνω, δεν ειναι δα και το ικανοτερο ατομο που εχω δει, αλλα σε αυτην την κυβερνηση σαφως εκανε εργο και φανηκε να εχει πολλα προτερηματα. Δεν θα χαθει, εχει μελλον, αν και θα μπορουσε να ισχυριστει κανεις οτι θα ηταν καλος υποψηφιος για την προεδρια ακομα και τωρα.

        Reply
        • Αν περασε την πορτα με αξιοπρεπεια και μετα εκανε καλη δουλεια, τι μας νοιαζουν τα υπολοιπα?

          Έλα όμως που αυτά δεν συντρέχουν στην περίπτωσή μας. Εκτός αν έχεις να μου παρουσιάσεις κάποιο πολιτικό έργο της ΝΜ.
          Περί Ζήμενς: σε άλλη χώρα τα εμπλεκόμενα πρόσωπα θα είχαν κληθεί τουλάχιστον στον Εισαγγελέα. Π.χ. να σού πληρώνουν μέρος των προεκλογικών σου δαπανών – οι οποίες μάλιστα υπερβαίνουν το νόμιμο όριο! -, είναι παράνομο. Για το πολιτικά “ανήθικο” του πράγματος δεν το συζητώ. Αλλά στο τελευταίο ζήτημα γνωρίζω ότι άλλο “μέλος” της οικογενείας έχει διαφορετική άποψη, που επηρέασε τελικά ολόκληρη την κυβέρνηση Καραμανλή Β΄. Είναι και αυτός τώρα στο πλευρό της ΝΜ.

          Reply
      • Βασικά η Ντόρα εμφανίστηκε στο προσκήνιο ως τεθλιμμένη χήρα. Δεν αμφισβητώ την προσωπική της τραγωδία, αλλά είναι άλλο πράγμα να παρουσιάζεται μαυροντυμένη στο μπαλκόνι από τον πατέρα της.

        Reply
        • ΑΑ, χωρίς να έχει καμία διοικητική ή άλλη πείρα έγινε από τη μία μέρα στην άλλη διευθύντρια του γραφείου του Πρωθυπουργού (…πρόσωπο που ως γνωστόν “λύνει και δένει”). Την παράδοση αυτή συνέχισε και η ίδια, διορίζοντας επί 2 χρόνια τον γιο της ειδικό σύμβουλο στο ΥπΕξ, παρά τη Υπουργώ (…η είδηση πέρασε επί καιρό στα ψιλά των εφημερίδων). Δεν είναι ωραία πράγματα αυτά και προφανώς δείχνουν μία γενικότερη αλαζονική διάθεση κατά τη διαχείριση και την άσκηση της κρατικής εξουσίας.

          Reply
          • στο γραφειο του ο καθενας βαζει οποιον θελει, και δεν ειναι περιεργο να βαζει ατομα που εμπιστευεται ιδιαιτερα. Τωρα αν ειναι ανικανα, κακο του κεφαλιου του, αυτος χανει.

            Ρωτησες ομως τι εργο εχει κανει η ΝΜ. Και ως υπουργος και ως δημαρχος εχει κανει καποια πραγματα. Ως δημαρχος κραταω το ξηλωμα του κιτσατου δεντρου στο Συνταγμα, την προσπαθεια για καποιες βελτιωσεις πεζοδρομησεων και διαγραμμισεων στο κεντρο κτλ Φυσικα φαουλ ηταν οτι δεν εκατσε να ολοκληρωσει το εργο.

            Reply
  6. SG
    Πιστευα οτι θα καταλαβαινες, αλλα εισαι αρκετα νεος για να κανεις τους συσχετισμους, εννοουσα το Κολλεγιο Αθηνων του οποιου ο Σαμαρας ειναι αποφοιτος , ο δε Μπενακης ηταν ο μεγας ευεργετης.Το 1979 ημουν και εγω στη Αμερικη,οπως ηταν και ο Σαμαρας και εμαθα για τον νομο του Αβερωφ ,που τοτε ηταν υπουργος Εθνικης Αμυνας, απο φιλους του Σαμαρα και περιττο να σου πω οτι αρκετοι φιλοι μου, επωφεληθησαν απο το νομο και απεφυγαν την στρατευση.Ουδεν περαιτερω σχολιον.

    Reply
    • για ποιον νομο μιλας ακριβως? ξερεις το 1979 δεν ημουν ουτε καν σκεψη στο μυαλο καποιου.

      Παρεπιμπτοντως μολις προσεξα οτι ειανι 58 χρονων? Ισως ετσι εξηγειται οτι μοιαζει νεος αλλα οι ιδεες του οχι τοσο.

      Reply
  7. SG
    Toν νομο δεν τον θυμαμαι ,το μονο που θυμαμαι ειναι οτι ηταν μια αποφαση ενος στρατιωτικου δελτιου ,κατεθετες τα χαρτια στο στρατολογικο γραφειο,και εκανες εξαγορα του στρατιωτικου, καταβαλλοντας ενα μικρο χρηματικο ποσο.Εχουν περασει 30 χρονια.!
    Μια διορθωση ολα αυτα εγιναν το 1977-78.
    Ο Σαμαρας, οντως ειναι 58 στα 59 και φαινεται 45.
    Η ερωτηση παραμενει, που και ποτε εκπληρωσε τα στρατιωτικα του καθηκοντα. Θα επρεπε να το μαθουμε ,αφου ειναι τοσο μεγαλος πατριωτης.Οι δε πολιτικες θεσεις του ,ειναι αλλοπρόσαλλες
    και παρωχημένες.

    Reply
  8. Για μένα ακόμα πιο σοβαρό είναι ότι πρόκειται για έναν ακόμη ανεπάγγελτο στην ζωή και επαγγελματία του κόμματος.

    Η Ντόρα πού έχει δουλέψει; Εδώ το βιογραφικό της όπως το δίνει η ίδια.

    Reply
  9. απορια που ειχα και γω: τι επαγγελμα εκανε ο Σαμαρας απο τοτε που η ΠολΑν εκλεισε το μαγαζι εως σημερα?

    Κρις εξαγορα υπαρχει και σημερα αποσο ξερω, ομως νομιζω ποτε δεν γινεται με συστηματικο τροπο, απλα καθε τοσο κανουν χαριστικες ρυθμισεις για τους 30 και κατι. Γελοιοτητα. (οχι απο την αποψη οτι γινεται, σε καμμια ευρωπαικη χωρα δεν πανε οι 35ηδες στρατο! αλλα γελοιο οτι γινεται ρουσφετολογικα αντι για συστηματικα και θεσμικα).

    Reply
  10. Ωραιο και ξεκαθαρο αρθρο του Χατζηδακη σημερα στην Καθημερινη.

    Ευθύνη όλων εμάς που αγωνιζόμαστε για μια σύγχρονη, Νέα Δημοκρατία, είναι να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Να αγωνιστούμε για ένα πραγματικά μοντέρνο, φιλελεύθερο, ευρωπαϊκό κεντροδεξιό κόμμα. Ενα κόμμα που, όχι μόνο στα λόγια αλλά στην πράξη, θα παρακολουθεί τα σύγχρονα ιδεολογικά ρεύματα και τις εξελίξεις της εποχής.[…]
    Κοντολογίς, δε χρειαζόμαστε ούτε ένα δεύτερο ΛΑΟΣ ούτε ένα δεύτερο ΠΑΣΟΚ. Ούτε, δηλαδή, ένα κόμμα, το οποίο θα εκπροσωπεί τον ακροδεξιό εθνικισμό και λαϊκισμό, ούτε ένα κόμμα, το οποίο θα αντιγράφει τα αποτυχημένα σοσιαλιστικά και κρατικίστικα πειράματα.

    Reply
    • Το ΠΑΣΟΚ σοσιαλιστικό και κρατικιστικό κόμμα, όποιος διάβασε το πρόγραμμα του κόμματος μιλάμε για καθαρά νεοφιλελεύφερες πολιτικές πολύ πιο σκληροπυρηνικές από αυτές τις ΝΔ, όσο για τον ακροδεξιό εθνικισμό ο Χατζηδάκης μάλλον ξεχνάει το ποιοί ανήκουν στο κόμμα του τόσο από πολιτευτές όσο και από ψηφοφόρους (πραγματικά το σχόλιο περί ΛΑΟΣ θα έπρεπε να το κάνει στα ΝΔημοκράτικα χωριά της Καστοριάς και της Λακωνίας, θα έπεφτε το κονσερβοκούτι σύννεφο)

      Υ.Γ. Έχει πραγματικά ενδιαφέρον ότι τις τελευταίες εβδομάδες στο internet τα μεν εθνίκια εκτός ΝΔ υποστηρίζουν Σαμαρά προφανώς ονειρευόμενοι την επιστροφή τους σε μια νέα εθνικόφρωνη παράταξη ή δε νεοφιλελεύθεροι εκτός ΝΔ υποστηρίζουν με σθένος Μπακογιαννή προφανώς ευχόμενη την επιστροφή τους σε μια νεοφιλελεύθερη παράταξη μετά την αποτυχία της Δράσης και της ΦιΣ (εξαιρουντέ βέβαια κάποια μέλη της ΦιΣ που ξεκίνησαν τα πολιτικά τους βήματα ως Σαμαρικοί στην ΠΟΛΑΝ).

      Reply
      • συγγνωμη, ο ΓΑΠ δεν μιλουσε για αναστροφη της πωλησης της Ολυμπιακης, για δημιουργια κρατικου πολου στο τραπεζικο συστημα κτλ? Αν αυτα δεν ειναι κρατικιστικα τι ειναι?

        Το υστερογραφο σου δεν ξερω που κολλαει.

        Reply
        • Όπως είπε Σωτήρη μιλούσε και προεκλογικά και γώ μπορώ να υποσχεθώ στους ψηφοφόρους μεγένθυση πέους κατά 20cm και 20000 ευρώ σε όποιον με ψηφίσει, τα όσα είπε ο ΓΑΠ δεν υπάρχουν στο πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ και φυσικά δεν τα έπραξε, μόλις προχθές η νέα ολυμπιακή πήρε 9 άγονες γραμμές (υ.γ. μπορείς να γράψεις ένα πολύ ωραίο άρθρο για το πως οι άγονες γραμμές ήταν ζημιογόνες για την παλιά ολυμπιακή και πως στο σημερινό τοπίο των μεταφορών γίνετε μάχη για το ποιός θα τις πάρει). Σχετικά με το υστερόγραφο πάει στο γνωμικό “οι νηστικοί καρβέλια ονειρεύονται”, μετά το σημερινό αποτέλεσμα αρκετοί στον νεοφιλελεύθερο χώρο θα παραμείνουν νηστικοί.

          Reply
  11. SG
    Aυτα που λεειο Χατζηδακης, ειναι αυτονοητα,αλλα νομιζεις οτι μπορει να αλλαξει τιποτα με αποψεις που φιλοξενουνται σε ελεγχομενα καναλια και παραδοσιακες εφημεριδες;
    Eδω χρειαζεται ενα κινημα νεων ασυμβιβαστων ,”young turks” θα ελεγα, ξεκομμενων απο το “mainstream” ,να παρουν και να σηκωσουν με την ορμη τους οτι σαπιο υπαρχει σε αυτο το κρατος.Αυτο δεν γινεται με κρατικοδιαιτους , ανεπαγγελτους και ελεγχομενους πολιτικους οπως ολοι αυτοι.
    Αυτο δε το παραμυθι, περι φιλελευθερισμου στην Ελλαδα και των διαφορων εκπροσωπων του ,που κατα καιρους εμφανιζονται, δεν πειθει κανενα.Ο φιλελευθερισμος απαιτει θαρρος και μεγαλο κουραγιο, αρετες που λειπουν απο τους Ελληνες πολιτικους και διαφορους διανουμενους που υποστηριζουν τη φιλελευθερη ιδεολογια.

    Reply
  12. Η Ντόρα έχει ολοκληρώσει και μετά μαθησιακές σπουδές; Κάτι μου λέει πως όχι.

    http://www.dorabak.gr/db/gr/33/viografiko.html

    “Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1954…”

    “Το 1974, αμέσως μετά την πτώση της Χούντας, επέστρεψε στην Ελλάδα , και τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς παντρεύτηκε…”

    “Το 1977 έδωσε εξετάσεις στο Υπουργείο Συντονισμού και προσελήφθη ως υπάλληλος στη Διεύθυνση Θεμάτων της ΕΟΚ….”

    Ίσως να πήρε το πτυχίου της Δημόσιας διοίκησης από Ελλάδα. Αυτό ταυτόχρονα με γάμο, οικογένεια, πολιτική, εργασία στο Υπουργείο….

    “Μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα, συνέχισε τις ακαδημαϊκές της σπουδές στη Νομική Σχολή, όπου αποφοίτησε από το τμήμα Δημοσίου Δικαίου της Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών.”

    Reply
  13. λες? η διατυπωση οτι αφηνει ανοιχτο να μην εχει παρει κανεν α πτυχιο… Ισως ακουγεται τυπολατρικο, αλλα πρωθυπουργο χωρις πτυχιο θα μου φαινοταν περιεργο να ειχαμε.

    Κρις και ο Χατζηδακης σε μεγαλη εφημεριδα γραφει… Δεν περιμενω επαναστασεις, αλλα καποιες σταδιακες βελτιωσεις γιατι οχι?

    Reply
    • Την Γερμανία την άφησε στα 20 της. Δηλαδή πτυχίο από το Μόναχο δεν πήρε. Αν πήρε πτυχίο από Ελλάδα αυτό σίγουρα θα το έκανε εξ αποστάσεως (ή part-time) και υποπτεύομαι και με αρκετό σπρώξιμο (ως μέλος πολιτικής οικογένειας).

      Το θέμα δεν θα το θεωρούσα τυπολατρικό. Κάποιος που δεν διαθέτει σοβαρή πανεπιστημιακή εκπαίδευση και αξιόλογη διαδρομή στον επαγγελματικό στοίβο δεν θεωρώ πως κάποιος έχει κάτι να προσφέρει σε εμάς τους ιθαγενείς (απόδημους ή μη).

      Reply
  14. Το να μην εχει καθολου σπουδες θα ηταν οντως κακο, αλλα αν εκανε και απλα δεν πηρε το πτυχιο δεν ξερω ποσο σημαντικο ειναι. Απορει βεβαια κανεις γιατι δεν τελειωνε τις σπουδες να μην αφηνει αμφιβολιες.

    Τελοσπαντων, αποτι φαινεται κερδιζει ο Σαμαρας απο τον πρωτο γυρο κιολας. Το πρωτο πειραμα απευθειας εκλογης προεδρου στην Νδ τελειωνει με νομιζω οχι ακριβως τον αναμενωμενο τροπο.

    Reply
  15. ΣΓ,

    Μετά το τελευταίο κάζο εμένα με ενδιαφέρει όχι τόσο τι λέει κανένας, αλλά την ικανότητά του να παράξει έργο. Δυστυχώς ούτε ο Σαμαράς ούτε ο Μπακογιάννη έχουν να επιδείξουν πολλά. Ειδικά η δεύτερη, από πηγές βαθιά στην προηγούμενη κυβέρνηση που δε μπορώ να αποκαλύψω, γνωρίζω ότι αποσάρθρωσε τελείως το ΥΠ.ΕΞ. και απογοήτευσε άτομα που την πίστευαν. Με βάση τις ίδιες πηγές, παραδόξως επειδή έχει τη φήμη του μπλα-μπλα, αυτός που έκανε ουσιαστικό αλλά αθόρυβο έργο στα υπουργεία που πήγε ήταν ο Αβραμόπουλος, ο οποίος όμως δεν έχει έρισμα στον κομματικό μηχανισμό και έτσι όταν δεν πέρασε η πρότασή του για εκλογές από φίλους και όχι μόνο μέλη αποσύρθηκε.

    Τέλος, ως πρώην στέλεχος της ΔΑΠ θα μου επιτρέψεις να θέσω ένσταση στο τσουβάλιασμα που κάνεις σε όλους τους συνδικαλιστές. Συμφωνώ μαζί σου ότι θεσμικά θα ήταν καλύτερο να μην υπήρχε παραταξιακός συνδικαλισμός, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει κάποιοι συνδικαλιστές επιτελούν θετικό έργο ακόμα και όταν παίζουν ξύλο. Όπως έχω κάνει προκειμένου να αποτρέψω κατάληψη της σχολής, ματαίωση ομιλίας του τότε υπουργού Ανδριανόπουλου (που τώρα κράζω για τις υπερ-φιλελεύθερες απόψεις), καταστροφής του κτηρίου της σχολής, κ.ο.κ. Εύκολο να καταδικάζεις το ξύλο από τη Γερμανία όπου ήσουν, αλλά αν το πτυχίο σου παιζόταν από το αν θα λήξει η κατάληψη για να γίνει η εξεταστική θα σου έλεγα εγώ. Ας μην ξεχνάμε δε τη θαρραλέα στάση της ΔΑΠ για το άρθρο 16, της μόνης φοιτητικής παράταξης που υποστηρίζει την αναθεώρησή του εδώ και δεκαετίες, τότε που ο Σαμαράς ως πρόεδρος της Πολιτικής Άνοιξης (και η φοιτητική του παράταξη Νέοι Ορίζοντες) δεν τολμούσαν να βγουν και να πουν καθαρά τι πιστεύουν.

    Reply
    • Η πλακα ειναι οτι η εκλογη απο φιλους θα ευνοουσε σχεδον σιγουρα και την ΝΜ, γιατι οι σκληρουρηνικοι εχουν μια προτιμηση στον ΑΣ.

      Τωρα, περι ΔΑΠ και συνδικαλισμου. Γουστα ειναι αυτα ισως, αλλα για μενα μου καθεται στο στομαχι καποιος να θεωρει επιτευγμα του την συμμετοχη σε ξυλοκοπηματα με αντιπαλες παραταξεις. Δεν βοηθησε σε τιποτα εκτος απο την εξαχριωση και εξαγριωση των ηθων στα ΑΕΙ μας.

      Τωρα, αν θελει καποιος σωνει και καλα να συμμετεχει στα συλλογικα οργανα του πανεπιστημιου (κατι που ποτε δεν με ενδιεφερε να πω την αληθεια), σιγουρα μπορει να το κανει χωρις να μπει στο μαντρι ενος κομματος, με καποια ανεξαρτητη ομαδα.

      Εύκολο να καταδικάζεις το ξύλο από τη Γερμανία όπου ήσουν

      μα ενας βασικος λογος που ημουν στην Γερμανια ειναι οτι δεν ηθελα να ειμαι σε ΑΕΙ που πεφτει ξυλο ή που καθε καννιβαλος μπορει να μου στερει το δικαιωμα να παρω πτυχιο στην ωρα μου.
      Επιλογες παντα υπαρχουν, αλλα φυσικα αναγνωριζω οτι οσο πιο κοντα εισαι στα πιττουρα τοσο πιο δυσκολη η επιλογη να μην ανακατευτεις με αυτα. Χαιρομαι λοιπον που δεν αναγκαστηκα ποτε να ανακατευτω.

      Reply
  16. SG,

    στο γραφειο του ο καθενας βαζει οποιον θελει, και δεν ειναι περιεργο να βαζει ατομα που εμπιστευεται ιδιαιτερα. Τωρα αν ειναι ανικανα, κακο του κεφαλιου του, αυτος χανει.

    Δε μου μοιάζει και πολύ φιλελεύθερο αυτό. Ξέρεις …ισότητα ευκαιριών κ.λπ. Δεν χρειάζεται η ισότητα των ευκαιριών να ξεκινάει πάντα από τα παιδιά μας!

    Ρωτησες ομως τι εργο εχει κανει η ΝΜ. Και ως υπουργος και ως δημαρχος εχει κανει καποια πραγματα. Ως δημαρχος κραταω το ξηλωμα του κιτσατου δεντρου στο Συνταγμα, την προσπαθεια για καποιες βελτιωσεις πεζοδρομησεων και διαγραμμισεων στο κεντρο κτλ Φυσικα φαουλ ηταν οτι δεν εκατσε να ολοκληρωσει το εργο.

    Ως Αθηναίος (επί 30 χρόνια περίπου) έχω δυστυχώς γνώση του – σχεδόν ανύπαρκτου – έργου της ΝΜ, όπως και όλων των άλλων πολιτικών που είδαν τον Δήμο απλώς ως προβαθμίδα για την αναρρίχηση σε ανώτερα αξιώματα. Τα έχει πει όμως καλλίτερα από μένα ο Μάνος για την κατάντια αυτή.
    Βεβαίως, στο έργο της ως Υπουργού ξεχνάμε τη “μεγάλη υπόθεση” με το “βέτο στο Βουκουρέστι”, όπου σπαταλήσαμε πολύτιμο διπλωματικό κεφάλαιο για το τίποτα. Τη στιγμή που έχουμε πολύ πιο κρίσιμα ζητήματα, λ.χ. με τις υπερπτήσεις των Τούρκων.

    Reply
  17. SG,

    απλώς να ξεκαθαρίσω με αφορμή το σχόλιό σου ότι

    “μου καθεται στο στομαχι καποιος να θεωρει επιτευγμα του την συμμετοχη σε ξυλοκοπηματα με αντιπαλες παραταξεις.”

    πως σε ότι με αφορά δεν το θεωρώ επίτευγμα αλλά αναγκαίο κακό. Να επισημάνω ότι δεν παίζαμε ξύλο με όλες τις παρατάξεις, για την ακρίβεια είχαμε οργανώσει κοινές εκδηλώσεις με την ΠΑΣΠ και τους Νέους Ορίζοντες με προσκεκλημένους από τα τρία κόμματα για το θέμα των ιδιωτικών ΑΕΙ. Το ξύλο το παίζαμε όταν ακραίες αριστερές οργανώσεις (συνήθως τα Ε.Α.Α.Κ.) προσπαθούσαν δια της βίας να αποτρέψουν τέτοιες εκδηλώσεις, να καταλάβουν τη σχολή, ή να παρεμποδίσουν την έκδοση εκλογικού αποτελέσματος. Και εσύ καλά έκανες και τα απέφυγες όλα αυτά φεύγοντας για Γερμανία, αλλά δεν έχουν όλοι αυτή τη δυνατότητα!

    Reply
  18. λεκτορατιε

    τι εννοεις φιλελευθερο? ειναι νομιζω προς το συμφερον του αξιωματουχου και απολυτα θεμιτο να επιλεγει ατομα της εμπιστοσυνης του για το γραφειο του. Δεν ειναι δημοσια θεση η θεση στο γραφειο, ειναι υποστηρικτικη του εργου του αξιωματουχου και αρα μπορει να επιλεγει ατομα που οντως θελουν να στηριξουν αυτο το εργο! Η ισοτητα ευκαιριων δεν εφαρμοζεται εδω νομιζω, οπως δεν εφαρμοζεται στο ποιον επιλεγεις για συντροφο σου ή για φιλο σου :)

    Ως Αθηναίος (επί 30 χρόνια περίπου) έχω δυστυχώς γνώση του – σχεδόν ανύπαρκτου – έργου της ΝΜ, όπως και όλων των άλλων πολιτικών που είδαν τον Δήμο απλώς ως προβαθμίδα για την αναρρίχηση σε ανώτερα αξιώματα.

    συγκριτικα μιλαμε παντα. Το γεγονος οτι ξηλωσε καποιες απο τις βαριες κακογουστιες Αβραμοπουλου πρεπει να μετραει θετικα.

    Κωστα
    δεν μιλουσα για σενα αλλα για αυτους που το βαζουν και στο βιογραφικο τους, πριν ακομα και τις σπουδες τους!

    Reply
    • Η ισοτητα ευκαιριων δεν εφαρμοζεται εδω νομιζω, οπως δεν εφαρμοζεται στο ποιον επιλεγεις για συντροφο σου ή για φιλο σου

      …Με την ασήμαντη διαφορά ότι ο σύντροφος ή ο φίλος δεν αποφασίζουν για δημόσιες υπόθεσεις:)

      συγκριτικα μιλαμε παντα. Το γεγονος οτι ξηλωσε καποιες απο τις βαριες κακογουστιες Αβραμοπουλου πρεπει να μετραει θετικα.

      Πολύ χαμηλά θέτεις τον πήχυ του έργου ή μού φαίνεται; Αν σε κάποιες άλλες σοβαρές μεγαλοπόλεις παρουσιαζόταν ως μοναδικό έργο το ξήλωμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου, θα γελούσαν οι δημότες και στην κάλπη θα έκλαιγαν οι πολιτικοί. Βεβαίως υπό τριτοκοσμικές συνθήκες είναι κι αυτή μία πρόοδος!

      Reply
  19. Μαλλον δε νομιμοποιουμαι να εκφέρω άποψη για τα της ΝΔ (οχι οτι με ενδιαφέρει πολυ δηλαδή), νομίζω πάντως πως οι κομματικοι μηχανισμοι, νομαρχιακες κατα κυριο λόγο ελεγχονταν απο το Μητσοτακεικο, οποτε θελαν Μπακογιάννη. Αλλα εχω και την αισθηση πως ειναι μεγάλη η αντιπάθεια στο προσωπο του Μητσοτακη ακομα και στη βάση της ΝΔ, η οποια κατεξοχην Καραμανλικό κομμά, οποτε οι περισσοτεροι πήγαν στο Σαμαρα.
    Οι σπουδες καποιου παιζουν ρολο, αλλα μεχρι ενα βαθμο. Αν ο Μέντορας του Σαμαρά ηταν ο Αβέρωφ όπως είπε, μαλλον θα υπαρξει προβλημα. Ειναί σα να λεει ενας Πασοκος, πως ο μεντορας του ηταν ο κατσιφάρας. Ο Αβέρωφ υπηρξε χουντοφιλος, ακραιος αντικομμουνιστης και απο οσο μπορώ να θυμηθω με ελάχιστη προσφορα εκτος του οτι προτεινε τον Κραμανλη για να φύγει η χουντα. Δε νομίζω οτι τιμαει πολυ το Σαμαρά να λεει οτι ειχε μεντορα τον Αβέρωφ, τελος πάντων βγηκε, οποτε θα δουμε τι χαμπαρια πιανει….. σιγουρα θα μαντρωσει κοσμο που ναι στις παρυφες του ΛΑΟΣ.

    Reply
  20. Κατι άλλο που θημήθηκα σχετικα με παραταξεις που ελεγε και ο Κωστας πιο πάνω.

    Το πιο ωραιο για μενα ήταν οταν ημουν στο Πανεπιστημιο της Πατρας, οταν ερχονταν καποιος πολιτικος ως καλεσμονος, κυριως οι ΔΑΠΙΤΕς εκαναν κατι τετοια εβεντς. Μαζευονταν τα ΕΑΑΚ και πηγαινε το αβγο και το γιαουρτι συννεφο.

    Μια φορα θυμαμαι ειχε ερθει ο Μιχαλολιακος, ακου και αυτοι ποιον πηγαν να φερουν. Οποτε τα συνθηματα εδιναν κ επαιρναν μεσα στο αμφιθεατρο,
    Φωνάζαν τα ΕΑΑΚ, αρ___δι, που____κο Μιχαλιολιακο
    και αυτος απαντουσε εμεις οι ΔΑΠΙΤΕΣ εχουμε αρ____δια εσεις παλιοκουμουνια?
    Και διαδραματοζνταν ωραιοι διαλογοι.
    Οχι και σε πολυ ακαδημαικο πνευμα οφείλω να πω, αλλα παντα τα θυμαμαι με νοσταλγια και γελάω. Εμεις ως ΠΑΣΠ ειχαμε το συνδρομο της εξουσιας και της καρεκλας, φοιτητικη παρατξη γαρ, ενος κινηματος που ηταν 20 χρονια σχεδον εξουσια. Τελος παντων αυτα ηταν δικα μας, τσακωνομασταν κ μεις σα τα γιδια για το ποιος θα παρει τι.
    Τωρα που τα σκεφτομαι με νηφαλιοτητα λεω να μην τα περνουμε και ολα σοβαρα, βεβαια αν ειναι να χανεις εξεταστικες και εισαι να πας για μεταπτυχιακο τα βλεπεις αλλιως.
    Καλος ειναι και ο συνδικαλισμος, αρκει να μη χανει το μπουσουλα και τον προσανατολισμο του!

    Reply
  21. Παιδια τωρα διαβασα προσεχτικα ολα τα παραπανω σχολια.

    Νομίζω δεν εχει νοημα να μιλαμε για τισ σπουδες τησ Μπακογιάννη, και την οποια σχεση μπορει να εχουν αυτεσ με την πολιτικη. Η τυπισσα απο τη στιγμη που ειναι κορη του Μητσοτάκη η πορεια της ειναι προδιαγεγραμμένη. Μπηκε ενεργα στην πολιτική μετα τη δολοφονια του αντρα της απο τη 17Ν. Ξεκινησε απο την ευρυτανια οπου τα ψηφαλακια ηταν ηδη ετοιμα. Αλλα ως αχορταγο παιδι του Μητσοτακη, κατεβηκε στην α αθηνας, γιατι μονο απο κει μπορεις να αναρηχηθεις.

    Προσωπικα πιστευω πως υπηρχε και συμφωνια με τον καραμανλη για να μην του κανει εσωκομματικη αντιπολιτευση και αυτος να την ποωθησει για νεο αρχηγο. Απλα το μητσοτακεικο βγαζει μια φυσικη αντιπαθεια ακομα και σε νεοδημοκρατες οποτε καπου εκει χαλασε η μαγεια και βγηκε ο σαμαρας. Νεα ειναι ακομα μπορει να τη δουμε κ αυτη πρωθυπουργο καποια στιγμη τρομαρα μας.

    Ασφαλως και η μπακογιάννη δεν εχει κανενα γνωστικο αντικείμενο, αφου ειναι επαγγελματίας ανεπαγγελτη, εχει κολλησει μηδενικα ενσημα στη ζωη της και οι οποιες σπουδες μπορει να εχει ειναι τρεχα γυρευε και σιγουρα δεν αρκουν. Αλλα ουτε εκει ειναι το θεμα, το προβλημα ειναι οτι ολοι αυτοι που βγαινουν απο τα τζακια βλεπουν την πολιτικη σα τσιφλικι τους. Να δουμε και το κυριακο προεδρο καποια στιγμη να παρουμε τα βουνα. Δηλαδη σε τι ηταν καλος αυτος που διεπερεψε και πρεπει τωρα να σχοληθει και με το κοινο καλο.
    Το ιδιο ισχυειθε και με το ΠΑΣΟΚ εννοειται.

    Και μολις καποιος απο ολους αυτους παρει αξιωματα, φροντιζει να καβατζωνει παιδια, ανηψια, εγγονια.

    Ξερει κανεις που ειχε χωσει την κορη της η Ντορα? Να σας πω εγω, εκανε δημοσιες σχεσεις στο υπουργειο εξωτερικων, οποτε παρατρεχαμενος που πληρωνετε για να τα ξυνει και να πουλαει αερα. Αυτο ειναι που σε τσαντιζει πιο πολυ και αυτο πρεπει ν’ αλλαξει ανεξαρτητως κομματικου χρώματος. Και καπως ετσι κατανταει η δημοκρατια μας στην ελλαδα, κληρονομική δημοκρατια του κώλου.

    Reply
  22. Κατα τεκμηριο λιγοτερο δυνατες σπουδες απο τον ΑΣ, αλλα πιο μακροχρονια παραμονη σε χωρες της πολιτισμενης Δυσης και σε τρυφεροτερη ηλικια.

    Who gives a fuck για τις σπουδές των πολιτικών ρε SG; Μήπως να δηλώνουν και τον impact factor τους;

    Οι πολιτικοί πρέπει να έχουν εξαιρετικά αναπτυγμένη κοινωνική νοημοσύνη (social intelligence) ώστε να ξέρουν να επιλέγουν καλούς συνεργάτες (επιτελείο) και είναι εξαιρετικοί μεσάζοντες μεταξύ των ψηφοφόρων και των διαφόρων συμφερόντων της παράταξης. Το πόσα πτυχία ή διδακτορικά έχουν δεν παίζει ρόλο. Και αν μιλάμε για τζάκια (λέγε με Κυριάκο) είναι πασίγνωστο πως είναι και χαρισμένα τα περισσότερα.

    Δεν υπάρχει η τέλεια παράταξη, αλλά για κάθε χρονική περίοδο η κατάλληλη παράταξη. Αυτή τη στιγμή με τον Σαμαρά η ΝΔ μετακινείται ανοιχτά προς τα Δεξιά, απομακρύνοντας και τους τελευταίους σοβαρούς φιλελεύθερους ψηφοφόρους που πίστευαν σ’αυτήν. Αν αυτό είναι καλό ή κακό θα φανεί στις επόμενες εκλογές και κυρίως απ’το πως θα πάει το ΠΑΣΟΚ που φαίνεται αρκετά δυνατό για την ώρα.

    Για τη μακροχρόνια παραμονή στο εξωτερικό, συμφωνώ, αλλά και πάλι δεν πρέπει να είναι υπερβολικά μεγάλη ώστε να έχει χάσει επεισόδια κι επαφή με τις ανάγκες και τις πεποιθήσεις του λαού που είναι να διοικήσει.

    Δεν πειράζει πάντως. Με Παπανδρέου Grandjunior και Σαμαρά συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα! :D

    Reply

Leave a Reply to lectoratius Cancel reply